Fredthevov

Om Fredthevov
Namnet på mitt företag kommer från hunden Fred som gav mig lusten att finna ett sätt att kommunicera inte bara med honom utan också med andra fyrbenta vänner.

Via honom kom jag också i kontakt först med Mervi Kärki och genom henne vidare till Amichien®bonding, det enkla och fina språk vi alla kan kommunicera med våra hundar på.

Numera kan jag stolt säga att jag fått en underbar utbildning, både av Jan Fennell och hennes son Tony Knight – fantastiska och lärorika dagar att bära med sig för alltid – och är nu Certifierad Dog Listener.

Min förhoppning är att jag kan hjälpa andra hundägare att känna samma glädje i vardagen som vi numera gör med vår egna hund och att få se lättnaden hos egna hunden när ansvaret tas ifrån den.

Det enda jobb de ska behöva utföra varje dag är att vara ”Stressfria och Glada Hundar” (alltså A Stress Free Happy Dog Life) – det som de skapades för att vara!

Konsultationer
Känner du dig frustrerad över att inte förstå din hund? Och har provat allt?
Då har jag svaren och du har verktyget, dvs dig själv och din vilja att lära dig förstå din hund bättre.

Mer om hur en konsultation går till samt hur du bokar eller ställer frågor finner du under flicken ”Amichien®bonding/Konsultation”

Träningspromenader
Har du precis som många andra haft problem under dina promenader – hundar som gör utfall mot cyklister, andra hundar osv osv – då kan vi hjälpas åt att bli av med den frustration som kan uppkomma och i stället låta våra promenader bli så härliga och njutningsbara som möjligt, för både oss och våra hundar. Mer information finner du under fliken ”Tjänster”

Kurser och seminarier
Planering för båda dessa är just nu på just planeringsstadiet, återkommer när det blir ändring i denna fråga.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg dig?